اينستاگرام به‌زودي امكان رزرو رستوران و خريد بليط سينما را فراهم مي‌كند

۱۷۱ بازديد

اينستاگرام به‌زودي امكان خريد بليط سينما و رزرو ميز در رستوران را براي كاربران از طريق پرداخت درون‌برنامه‌اي فراهم مي‌كند.

با معرفي اينستاگرام از پرداخت‌هاي درون‌برنامه‌اي، اين شبكه‌ي اجتماعي عكس‌محور قصد دارد در آينده‌ي نزديك به يكي از پلتفرم‌هاي عمده در زمينه‌ي خريد و تجارت تبديل شود.

حال براساس گزارش وب‌سايت تك‌كرانچ، اين شركت در حال آزمايش قابليتي است كه به برخي از كسب‌و‌كار‌هاي واقع در آمريكا و بريتانيا، اجازه‌ي دريافت پرداخت‌ها را از درون اپليكيشن مي‌دهد. فعلا ويژگي يادشده تنها براي رزرو ميز در رستوران، قرار ملاقات در يك سالن و خريد بليط براي تماشاي فيلم يا ورود به رويدادها فعال است.

 

در بخشي كه مربوط به خريد و فروش مي‌شود، هم‌اكنون برچسب‌هايي در اينستاگرام قرار گرفته كه براي مشخص‌‌كردنِ اقلامِ فروشي درون تصاوير در نظر گرفته شده است. فروشنده‌ها به‌راحتي مي‌توانند روي اقلام موردنظرشان قيمت‌گذاري كنند و لينكي را براي هدايت به صفحه‌ي خريد قرار دهند؛ البته به‌زودي با پشتيباني اينستاگرام از پرداخت‌ درون‌برنامه‌اي، ديگر نيازي به ترك اين اپليكيشن براي تكميل فرآيند پرداخت نيست و كاربران مي‌توانند تراكنش‌هاي خود را از درون اين شبكه‌ي اجتماعي به‌راحتي انجام دهند.

براساس آخرين آماري كه مربوط به سپتامبر سال ۲۰۱۷ ميلادي مي‌شود، اين پلتفرم ميزبانِ بيش از ۸۰۰ ميليون كاربر ماهانه است؛ اما مسلماً رقم فعلي بيش از آنچه است كه آن‌ها سال گذشته اعلام كردند. حال با توجه به جامعه‌ي كاربري وسيع اين شبكه‌ي اجتماعي، پرداخت‌هاي درون‌برنامه بي‌شك قدمي مثبت براي كاربران فعلي و جذب كاربران جديد تلقي مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.