ثبت ۱۰ ميليون كاربر و ۳۰۰ هزار راننده در سيستم اسنپ

۱۷۹ بازديد

به گفته‌ي مديرارشد ماركتينگ اسنپ، اكنون تعداد كاربران ثبت‌شده در اسنپ بيش از ۱۰ ميليون برآورد مي‌شود و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر است.

 

راشا شيدماهر اعلام كرد كه در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر ديگر مجموعا هزار نفر در شركت اسنپ مشغول به‌ كار هستند.

به گفته‌ي وي، روزانه بيش از يك ميليون درخواست تاكسي در سيستم اسنپ ثبت مي‌شود كه از اين رقم، نزديك به يك ميليون سفر موفق است. افزايش نرخ سفرهاي موفق طي ۱۰ ماه گذشته از ۷۰ به ۸۲ درصد رسيده و ميزان سفر در سيستم اسنپ در ماه با رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدي همراه است.

بر اساس گزارش مدير ارشد ماركتينگ اسنپ، در روزهاي عادي هر راننده حداكثر ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأييد مي‌كند و انجام مي‌دهد، اين در حالي است كه در روزهايي با شرايط جوي بد، اين رقم به نصف كاهش پيدا مي‌كند.

به گفته‌ي شيدماهر، درصد نارضايتي كاربران از سرويس اسنپ كمتر از نيم درصد در روز گزارش شده است كه نسبت به ميزان تراكنش‌ها رقم ناچيزي به شمار مي‌رود.

امتياز رانندگان اسنپ

بر اساس گزارش مديرارشد ماركتينگ اسنپ، رانندگان بر اساس عملكردشان امتياز دريافت مي‌كنند و زمان آنلاين بودن، امتيازي كه از كاربران مي‌گيرند و درصد قبولي پيشنهادات سفر، باعث مي‌شود امتياز بالاتري دريافت كنند و به اين شكل به‌صورت خودكار در اولويت قرار مي‌گيرند؛ مثلا اگر در محدوده‌اي شلوغ، ۳۰ راننده با ۳۰ درخواست وجود داشته باشد، بهترين درخواست مبلغ و مسافت سنجيده مي‌شود و آن گزينه به راننده‌اي كه امتياز بالاتري دارد، تعلق مي‌گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.