هواوي نوا 3e به‌زودي در كشور عرضه مي‌شود

۱۰۴ بازديد

محصول جديد هواوي در سري گوشي‌هاي ميان‌رده نوا با نام هواوي نوا 3 اي، در راه ايران است.

 

رده متوسط گوشي‌هاي هوشمند، بخشي با رشد قابل است كه به مشتريان امكانات پيشرفته در كنار قيمتي معقول ارائه مي‌دهد. هواوي به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان گوشي‌ هوشمند در جهان، طيف گسترده‌اي از محصولات را براي كاربران عرضه مي‌كند. سري نوا گوشي‌هاي هواوي داراي سابقه‌اي از ويژگي‌هاي گسترده در كنار قيمتي رقابتي براي كاربران است كه خبر از تمركز بالاي اين شركت به رده‌ي گوشي‌هاي هوشمند مي‌دهد.

مدير عامل هواوي در اين خصوص گفت:

ما شاهد افزايش تقاضا توسط مصرف‌كنندگان براي گوشي‌ هوشمند رده متوسط هستيم. در هواوي ما خود را در اول صف نوآوري براي پرچم‌داران مي‌دانيم و همچنين در محدوده دستگاه‌هاي متوسط، به خودمان افتخار مي‌كنيم. ويژگي‌هاي پيشرفته، به‌خصوص زماني كه به قابليت‌هاي دوربين برمي‌گردند، به‌عنوان يك مزيت بسيار مهم به شمار مي‌رود و مشتريان هم دقيقاً به دنبال تعادل بين كيفيت و هزينه هستند كه ما در محصولات ميان رده خود به آن توجه مي كنيم.

دوربين يكي از عناصر تأثيرگذار انتخاب كاربراني براي خريد گوشي هوشمند است . درگذشته، نوآوري در عكاسي گوشي‌هاي هوشمند بر وضوح و رزولوشن تصاوير متمركز بود؛ اما ترجيح مصرف‌كنندگان در حال حاضر، فراتر از مؤلفه‌ي تعداد مگاپيكسل معمول است. كيفيت بالاتر، رنگ‌هايي بهتر و عمق ميدان بيشتر اكنون از جايگاه ويژه‌اي براي كاربران برخوردار است و به دنبال محصولي با عملكرد عالي در اين زمينه‌هاي هستند.

هواوي همواره تمركز زيادي بر بهبود دوربين گوشي‌هاي خود داشته و در محصولات ميان‌رده‌ي خود نيز همين روش را در دستور كار قرار داده است. سري نوا گوشي‌هاي هواوي يكي از محصولات قابل‌توجهي از اين برند است كه ويژگي‌هاي قابل توجهي از جمله دوربين جلو ۲۰ مگاپيكسلي براي اولين بار در محصولات ميان رده در آن معرفي شده است. بهينه‌سازي نور كم، تكنولوژي سه‌بعدي تشخيص چهره، افزايش رنگ، روشنايي و وضوح، حالت‌هاي زيبايي و حالت پرتره و توانايي ثبت تصوير با ژست‌هاي حركتي از ديگر قابليت‌هاي دوربين‌هاي محصولات سري نوا در سال‌هاي گذشته هستند. 

هواوي نوا ۲ پلاس سال گذشته به لطف قابليت‌هاي جذاب و قيمتي رقابتي، نظر مثبت كاربران زيادي را به خود جلب كرد. هواوي نوا 3e جديد‌ترين عضو خانواده‌ي نوا است كه به بازار ايران مي‌آيد. اين گوشي در ساير كشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده‌است؛ ولي در بازار كشور ما اين مدل با نام هواوي نوا ۳ اي (Huawei nova 3e) عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.