اپل احتمالا WWDC 2018 را ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد كرد

۱۲۰ بازديد

شواهد حاكي از آن هستند كه اپل به دنبال شروع كنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC 2018) از تاريخ ۴ تا ۸ ژوئن است.

 

 

اپل هنوز به‌صورت رسمي تاريخ همايش سالانه‌ي توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC را اعلام نكرده است؛ با اين حال آنطور كه از شواهد بر‌مي‌آيد، اين غول فناوري به‌دنبال برگزاري اين كنفرانس از ۴ تا ۸ ژوئن (۱۴ تا ۱۸ خرداد) در سالن مك‌انري سن خوزه كاليفرنيا است؛ كنفرانس سال گذشته نيز در همين مكان برگزار شد. منابع آگاه برگزاري WWDC 2018 در سالن مك‌انري را تأييد كرده‌اند. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ اين كنفرانس در سان‌فرانسيسكو برگزار مي‌شد؛ ولي اپل از سال گذشته تصميم به برگزاري آن در سن خوزه گرفت.

نكته‌ي ديگري كه احتمال برگزاري اين مراسم در اين سالن در تاريخ ذكرشده را افزايش مي‌دهد؛ رزرو اين سال در هفته‌هاي دوم، سوم و چهارم ماه ژوئن است. هفته‌ي اول ماه ژوئن براي برگزاري همايش خاصي رزرو نشده است و اين مسئله احتمال رزرو آن توسط اپل را افزايش مي‌دهد. از سال ۲۰۰۰ شاهد برگزاري WWDC در ماه ژوئن و نيمه‌ي اول هستيم؛ بنابراين برگزاري اين همايش در تاريخي بين ۴ تا ۹ ژوئن بسيار محتمل است.

 

اپل برگزاري كنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۱۷ و تاريخ رسمي آن را دقيقا در چنين روزي اعلام كرد؛ اين كار احتمالا به دليل تغيير مكان اين كنفرانس از سان‌فرانسيسكو به سن خوزه بوده است. به استثناي سال گذشته، عموما كوپرتينونشين‌ها اطلاعات اين كنفرانس را در ماه آوريل رسانه‌اي مي‌كردند.

كنفرانس توسعه‌دهندگان اپل عموما محلي براي ارائه‌ي تازه‌هاي نرم‌افزاري اين شركت است و احتمالا شاهد نسخه‌ي دوازدهم iOS، نسخه‌ي ۱۰.۱۴ مك اواس و نسخه‌هاي جديد tvOS و watchOS خواهيم بود. البته گاهي اوقات نطق اصلي اين كنفرانس فرصتي براي معرفي سخت‌افزار و سرويس جديد نيز فراهم مي‌كند؛ براي مثال اولين مك‌بوك پرو با نمايشگر رتينا و آيپد پروهاي جديد در WWDC رونمايي شدند.

WWDC 2017 ميزبان بيش از ۵۰۰۰ توسعه‌دهنده و ۱۰۰۰ مهندس بود. قيمت بليط‌ WWDC 2018 به احتمال فراوان حدود ۱۶۰۰ دلار خواهد بود كه به قيد قرعه پخش خواهد شد. واضح است كه امكان ميزباني از تمام توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به شركت در اين رويداد وجود ندارد؛ بنابراين اتفاقات مهم و كنفرانس‌ها به‌صورت زنده توسط وب‌سايت اين رويداد يا اپليكيشن آن پخش خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.