مدير بخش موبايل سامسونگ هرگونه كپي‌برداري از اپل را رد كرد

۱۷۱ بازديد

سامسونگ سال‌ها به كپي‌برداري از شركت اپل متهم بوده و اين‌ بار اضافه شدن ويژگي AR Emoji توجه همگان را به اين شركت جلب كرده است.

 
همان‌طور كه مي‌دانيد،  سامسونگ سال‌ها در دادگاه‌هاي مختلف به دليل نقض قوانين حق مالكيت از سوي كمپاني اپل مورد اتهام قرار گرفته است. به‌تازگي اين شركت كره‌اي با معرفي نسل جديد پرچم‌داران خود يعني گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس، از اضافه شدن ويژگي جديدي به نام AR Emoji خبر داد. گفتني است اين قابليت پيش‌تر در آخرين پرچم‌دار اپل يعني آيفون ۱۰ مشاهده شده بود كه در نهايت اين موضوع به‌عنوان كپي‌برداري جديد سامسونگ از اپل مطرح شد.
در همين خصوص دي‌جي كو، مدير بخش موبايل سامسونگ، طي مصاحبه‌اي با وال استريت ژورنال هرگونه كپي‌برداري سامسونگ از اپل را تكذيب كرد. وي در ادامه اظهار داشت كه شخصا از سال ۲۰۰۱ در حال بررسي اضافه كردن انيموجي‌هاي سه‌بعدي به گوشي‌هاي تاشوي اين شركت بوده و اين ويژگي پس از سال‌ها تحقيق به گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس اضافه شده‌ است.
 

با اينكه در ظاهر اپل در مورد ويژگي انيموجي كمپاني سامسونگ را شكست داده است؛ اما مدير بخش موبايل سامسونگ رويكرد دو شركت در اين خصوص را كاملا متفاوت مي‌داند. دي‌جي كو اپل را رقيبي جدي براي سامسونگ مي‌داند؛ اما باور دارد كه شركت سامسونگ هميشه به برنامه‌ريزي خود پايبند است.

در نهايت بايد گفت در كنفرانس سامسونگ در كنگره جهاني موبايل ۲۰۱۸، شركت سامسونگ با مانور روي ويژگي‌هايي چون صفحه‌نمايش بي‌نهايت و سنسور اثر انگشت در دو گوشي گلكسي اس ۹ و گلكسي اس ۹ پلاس، تا حدودي سياست‌هاي جديد اپل در مورد آيفون ۱۰ را به سخره گرفت. بايد منتظر بود تا ويژگي AR Emoji پرچم‌داران سامسونگ مورد بررسي قرار گيرد و پيروز ميدان ايموجي‌هاي متحرك و سه‌بعدي مشخص شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.