مدير عامل آسياتك: اهميت استفاده از فيبر باكيفيت در زيرساخت هاي ديتا سنتر

۱۲۹ بازديد

اولين ھمايش كابل شركت نكسانس در ايران برگزار شد. در اين همايش اهميت استفاده از كابل و فيبرنوري باكيفيت در ساخت ديتاسنتر مورد بررسي قرار گرفت.

 

مدير عامل آسياتك در اولين ھمايش كابل شركت نكسانس در ايران، بر اهميت استفاده از كابل و فيبرنوري با‌كيفيت و استاندارد جهاني در ساخت ديتاسنتر، تاكيد كرد.

محمد علي يوسفي زاده در نخستين همايش كابل شركت نكسانس در ايران اعلام كرد:

براي راه اندازي ديتاسنتر، فاكتورهاي فني، مهندسي، نرم افزاري و سخت افزاري بسيار دقيقي مورد نياز است كه فيبرنوري به دليل دارا بودن اهميت بالا در كيفيت انتقال ديتا، يكي از مهمترين و حساس‌ترين اين زيرساخت‌ها است.

محمدعلي يوسفي زاده تصريح كرد:

شركت آسياتك در ساخت و راه اندازي ديتاسنتر برج مخابراتي ميلاد تهران و ديتاسنتر آزادگان، از به روزترين تجهيزات داراي استانداردهاي شركت‌هاي معتبر دنيا استفاده كرده و با توجه به بكارگيري توان و تخصص جوانان و متخصصان كشور و كسب علم ساخت و راه اندازي تخصصي چند ديتا سنتر، براي ساخت و راه اندازي پروژه‌هاي مشابه، آمادگي كامل دارد.

در اين نشست، به جز مدير عامل آسياتك، تعدادي از مديران ارشد شركت Nexans و متوليان اصلي صنعت كشور به سخنراني پرداختند.

شركت Nexans اولين نشست صنعت كابل خود در ايران را جهت تبادل‌نظر متخصصان صنايع مختلف با نمايندگان شركت Nexans و معرفي جديدترين دستاوردهاي اين صنعت در تاريخ ۸ اسفند ماه سال جاري برگزار كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.