هر گرافيست و گيمر يكي از اين كامپيوترها را نياز دارد

۱۵۴ بازديد

تقريبا تمام افراد با كامپيوترها سروكله مي‌زنند؛ به همين دليل خريد كامپيوتر به يكي از خريدهاي اساسي براي تمام خانه‌ها تبديل و حتي مانند تلويزيون براي هر خانه‌اي واجب شده است.

 

علاوه بر استفاده‌هاي عمومي كه كامپيوتر دارد، براي بعضي‌ها يك ابزار اساسي ويژه‌ي كار و سرگرمي محسوب مي‌شود. وقتي صحبت از كاربران تخصصي است، مسلما انتخاب‌ها نيز تخصصي‌تر مي‌شوند.

اگر اين مقاله را مي‌خوانيد، احتمالا يا محصولات شركت اپل براي شما جذاب هستند يا قصد داريد بيشتر به معجزه‌هاي اين شركت ايمان بياوريد و ترديد‌هاي خود را براي خريد آي مك رفع كنيد. ويژگي‌هاي ذكر شده در اين مقاله مربوط به آخرين مدل موجود در بازار يعني آي‌مك رتينا 5k است.

دكور را مدرن و مينيمال كنيد

 تمام كساني كه به فلسفه‌ي مينيماليسم و طراحي‌هاي ساده علاقه‌مند هستند، از طراحي‌ محصولات اپل لذت مي‌برند. اپل هميشه تلاش كرده است تا همه چيز را مختصر و مفيد و البته مدرن طراحي كند. خريد آي مك تنها به بهره‌مندي از مشخصات فني قوي اين كامپيوتر ختم نمي‌شود. آي مك، بخشي از زيباسازي دكور خانه و دفتر كارتان را بر عهده مي‌گيرد و  به طور حتم يكي از مشخصه‌هاي بارز زيبايي محيط اطرافتان خواهد شد. آي مك‌ها كيس‌هاي بزرگ كامپيوترهاي قديمي را ندارند. يك مانيتور به ضخامت حدود ۱.۵ سانت روبه‌روي شما قرار مي‌گيرد كه قرار است اتفاقات زيادي در آن رخ دهد. ضخامت صفحه نمايش آي مك در لبه‌ها به ۵ ميلي‌متر مي‌رسد. ماوس، كيبورد و ترك پد لمسي (يك ابزار بسيار كاربردي) نيز از ديگر اجزاي اين كامپيوتر هستند.

اگر گرافيست هستيد

آخرين تكنولوژي گرافيكي به‌علاوه‌ي ذوق و هنر شما، دقيقا چيزهايي هستند كه به عنوان يك گرافيست، كار شما را از باقي همكاران‌تان ممتاز مي‌كنند. اگر بودجه‌ي شما براي خريد آي مك كافي است، مستقيما به سراغش برويد؛ در غير اين‌صورت با يكي از دوستان يا اعضاي خانواده‌ي خود تماس بگيريد و پول لازم براي اين كار را تهيه كنيد. اين كامپيوتر ابزار كار شما است و اگر به اندازه‌ي كافي تلاش و تمرين كنيد، مي‌توانيد چند برابر آن حقوق بگيريد.

اگر گيمر هستيد

براي يك گيمر چه چيزي بيشتر از سرعت اهميت دارد؟ گيمرها عاشق سرعت بالاي اينترنت، سرعت بالاي عملكرد و سرعت بالاي ذخيره‌سازي هستند. هيچ گيمري دوست ندارد دقيقا در اوج يك بازي به هر دليلي با يك اختلال در روند بازي مواجه شود. آي مك به پردازنده‌هاي نسل هشتم اينتل Core i5 و i7 و آخرين تكنولوژي گرافيك با كارايي بالا مجهز شده‌ است تا گيمرها بتوانند از هر بازي اوج لذت را ببرند.

يك ميليون رنگ واقعي را ببينيد

جهان پر از رنگ است، آي مك‌ مي‌تواند بيش از ۱ ميليارد رنگ واقعي را به چشمان بيننده هديه كند. استفاده از اصطلاح واقعي به اين دليل است كه اين صفحه نمايش به گونه‌اي طبيعي رنگ‌ها را دقيق‌تر از هر نمايشگر ديگري نمايش مي‌دهد.

بالاترين سرعت ذخيره سازي در هر دو جهان

اگر خوب به رفتار كاربران دقت كنيد،‌ متوجه خواهيد شد كه تمام كساني كه عاشق فيلم ديدن، عكاسي، موسيقي و بازي كردن هستند، بزرگترين كلكسيونرهاي مجازي هستند. ذخيره سازي اين حجم از اطلاعات همان‌قدر كه به فضا نياز دارد، به سرعت هم وابسته است. اپل مدعي است كه با استفاده از Fusion Drive سرعت ذخيره سازي هر چيزي را به بالاترين حد ممكن رسانده است.

قبل از خريد

خريد و فروش كامپيوتر نيز مانند خريد و فروش هر لوازم الكترونيكي ريسك‌هاي خاص خود را دارد. با توجه به حساسيت اين ابزارها، قبل از خريد حتما با افراد متخصص مشورت كنيد تا وسيله‌اي متناسب با نياز خودتان تهيه كنيد. براي مقايسه و آگاهي از قيمت‌هاي انواع كامپيوترها به سايت ديوار مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.