هواوي پي 20 پورشه ديزاين با سه دوربين فاش شد

۱۱۶ بازديد

تصوير رندر شده‌اي كه گمان مي‌رود مربوط به نسخه پورشهه ديزاين گوشي پرچم‌دار هواوي پي ۲۰ باشد، به‌تازگي فاش شده است.

 

خانواده پي 20 هواوي در تاريخ ۲۷ مارس (۷ فروردين ۹۷) به صورت رسمي معرفي خواهند شد و به همين جهت، گمانه‌زني‌ها پيرامون اعضاي مختلف اين سري در طي هفته اخير افزايش يافته است. به‌تازگي نيز در شبكه‌ي اجتماعي «ويبو» چين، تصويري منتشر شده است كه نسخه «پورشه ديزاين» هواوي پي ۲۰ را به نمايش مي‌گذارد؛ همان‌طور كه مشاهده مي‌شود، لوگوي «پورشه ديزاين» و هواوي در پنل پشتي جلب‌توجه مي‌كند.

البته بايد اشاره كرد كه مدل مذكور به سه دوربين مجهز شده است؛ با اين‌حال، چينش سنسورهاي دوربين به صورت افقي است و در شايعات گذشته، به عرضه سري «پي ۲۰» با دوربين عمودي اشاره شده بود. نسخه پورشه ديزاين پرچم‌دار جديد هواوي به دوربين دوگانه مجهز شده است و يك سنسور ديگر نيز براي عكاسي دارد؛ بين دوربين دوگانه و سنسور تله‌فوتو، فلاش LED جاي گرفته است.

در پنل پشتي، برند «لايكا» به وضوح جلب‌توجه مي‌كند؛ اين موضوع بدين معني است كه هواوي مجدداً با وتزلار - يك شركت آلماني‌ كه توسعه‌دهنده لنز است - براي توسعه دوربين گوشي‌ پرچم‌دار خود همكاري خواهد كرد تا تجربه‌اي به يادماندني را براي علاقه‌مندان به عكاسي به ارمغان بياورد.

فرم كلي گوشي، اين احتمال را كه نسخه «پورشه ديزاين» پرچم‌دار پي ۲۰ به نمايشگر كشيده با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز شده است؛ تقويت مي‌كند. با اين‌حال، پنل جلوي گوشي به نمايش گذاشته نشده است. بايد اشاره كرد كه در قاب پشتي، خبري از حسگر اثرانگشت نيست؛ به همين جهت، احتمال سنسور اثرانگشت در حاشيه‌ي پايين صفحه‌نمايش جاي گرفته باشد. براي يادآوري، بايد اشاره كرد كه جانشين پي ۱۰ و پي ۱۰ پلاس با بريدگي در بالاي نمايشگر عرضه خواهند شد؛ با اين‌حال، حاشيه‌ي پايين صفحه‌نمايش را نيز به منظور جاي‌گيري دكمه‌ي فيزيكي Home در جلوي گوشي حفظ كرده‌اند. گمان مي‌رود سنسور اثرانگشت در پرچم‌داران جديد هواوي با اين دكمه فيزيكي ادغام شده باشد.

هواوي در ابتدا درنظر داشت تا گوشي‌هاي پرچم‌دار خود را در نمايشگاه MWC 2018، مانند ديگر سازندگان معرفي كند؛ با اين‌حال شركت چيني ترجيح داد به دليل حضور رقباي قدرت‌مندي نظير سامسونگ در اين رويداد جهاني، معرفي سري «پي ۲۰» را به اواخر ماه مارس موكول كند.

لازم به‌ذكر است كه اعضاي جديد سري «پي»، مدل پي ۲۰، پي ۲۰ پرو و پي ۲۰ لايت خواهند بود؛ حتي مدل ارزان‌قيمت كه با پسوند «لايت» متمايز شده است، بريدگي در بالاي صفحه‌نمايش خود خواهد داشت و به دوربين دوگانه مجهز خواهد بود. با توجه به اطلاعاتي كه اخيراً به‌دست آمده است، گمان مي‌رود مدل ديگري با پسوند «پورشه ديزاين» از سري پي عرضه شود؛ اين گوشي به عنوان نسخه بازطراحي شده پي ۲۰ پرو ارائه خواهد شد و ممكن است بيشتر از ۱۴۰۰ دلار آمريكا قيمت داشته باشد.

پرچم‌داران جديد از سري «پي» به تراشه كرين ۹۷۰ با هشت هسته پردازشي مجهز شده‌اند؛ اين تراشه از واحد پردازش عصبي (NPU) برخوردار شده است. ميت ۱۰ و ميت ۱۰ پرو نيز از اين واحد پردازشي بهره مي‌گيرند و نسخه «پرو» به لطف برخورداري از واحد پردازش عصبي و هوش مصنوعي، اخيراً موفق شده است يك خودرو را به صورت خودكار كنترل كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.