برنامه هوش مصنوعي گوگل لنز هم اكنون روي تمام گوشي هاي اندرويدي در دسترس است

۱۳۹ بازديد

ويژگي گوگل لنز در ابتدا فقط براي گوشي‌هاي پيكسل شركت گوگل منتشر شده بود، اما هم اكنون براي تمام گوشي‌هاي اندرويدي در دسترس است.

 

در آخرين به‌روز‌رساني منتشر شده براي گوگل فوتوز در پلي استور، قابليت گوگل لنز را از گوشي‌هاي پيكسل به تمام گوشي‌هاي اندرويدي مي آورد.

گوگل لنز (Google Lens) از هوش مصنوعي در الگوريتم‌هاي شناخت بصري خود استفاده مي‌كند. اين قابليت، در مورد هر چيزي كه دوربينتان را به سمت آن بگيريد، اطلاعاتي را فراهم مي كند؛ به عنوان مثال به چه نوع گلي نگاه مي‌كنيد يا اطلاعات و بررسي هايي در مورد يك رستوران در اختيار شما قرار مي دهد. شما با استفاده از گوگل لنز مي توانيد سازه هاي اطرافتان را شناسايي كنيد، كتاب‌ها، فيلم‌ها يا آثار هنري را جستجو كرده و باركدها و كارت‌هاي كسب و كار را اسكن كنيد.

با استفاده از گوگل لنز، دوربين گوشي هوشمند نه تنها چيزي كه شما مي‌بينيد را مي‌بيند، بلكه به شما كمك مي‌كند تا چيزي را كه مشاهده مي‌كنيد، بهتر درك كنيد.

— Google (@Google) May 17, 2017

همانطور كه در توييت زير مشاهده مي‌كنيد، گوگل خاطر نشان كرده است كه براي استفاده از اين ويژگي بايد گوگل فوتوز را به آخرين نسخه به‌روز‌رساني كنيد. براي نسخه iOS نيز عبارت "به زودي" مشاهده مي‌شود.

امروز كاربران تمام كاربران اندرويدي مي‌توانند گوگل لنز را امتحان كنند و فعاليت هاي مختلفي نظير ساختن كانتكت از يك كارت ويزيت يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد سازه ها را انجام دهند. براي شروع مطمئن شويد كه آخرين نسخه گوگل فوتوز را براي اندرويد داريد.

به‌زودي براي iOS

— google photos (@googlephotos) March 5, 2018

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.